2014年2月15日星期六

26个英文字母后面,隐藏着浓浓的爱!

情人节刚过,但爱的氛围还很浓厚。看,26个字母后面,隐藏着浓浓的爱!


A:At here waiting for you! 在这里等着你 
B:Be with you! 在你身边 
C:Call you just to say “Hi”. 打电话给你就是想说声“嗨” 
D:Don’t mind you shout at me. 不介意你对我大喊大叫 
E:Envision the whole of you. 期待你总是倾尽全力 
F:Forever stand by you. 永远在你身边 
G:Give you what you need.给你你需要的一切 
H:Hope you enjoy your life. 愿你享受生活 
I:I love you! 我爱你! 
J:You jump! I jump. 你跳,我也跳! 
K:Keep you close at heart. 靠近你的内心 
L:Learn to know you. 学着去懂你
M:Make a difference in your life. 让你的生活与众不同
N:Never make you cry.永远不让你哭 
O:Offer support unconditionally. 无条件给你支持 
P:Put you in my heart. 把你放在我心底 
Q:Quiet your fears. 不让你害怕 
R:Run with you. 和你一起奔向未来 
S:Sing a song for you. 为你唱一首歌 
T:Taciturn knight. 沉默寡言的骑士 
U:Understand you. 懂你 
V:Value you. 珍惜你 
W:Walk besides you. 与你同行 
X:XL (size) love 特大号的爱 
Y: You are all the same, so addictive. 你一直是如此地令我着迷 
Z:Zeal for you. 狂恋着你 

没有评论:

发表评论